طب چینی با طب غربی می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی با طب غربی می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه بدون دیالیزطب چینی با طب غربی می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

به عنوان طب چینی همراه با طب غربی می تواند به پیشگیری یا درمان نارسایی کلیه کمک کند؟ من می دانم که این موضوع نگران زیادی است، بنابراین در حال حاضر من به شما برخی از اطلاعات در مورد او بدهد. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید، آن رایگان است. طب سنتی چینی جوهر از بخشی از فرهنگ چینی است، آن را می توان به هزاران سال پیش به تاریخ. طب سنتی چینی از طب غربی است، دلیل آن است که یک درمان قدیمی دارای مزایای غیر قابل آن است. این مناسب تر است، به تمرکز بر روی ریشه باعث به جای علائم یا عوارض. با این وجود، طب چینی را به اثر به آرامی و بد در درمان موارد حاد و جدی است. علاوه بر این، او ممکن است لازم باشد یک مدت زمان طولانی برای درمان این بیماری است. بنابراین، به منظور حل این مشکل، کارشناسان با طب میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی آمده است. این کاملا ترکیبی از جوهر داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود اثربخشی طب فوق العاده است.

گیاهان دارویی پزشکی چینی می تواند کمک به درمان بیماری کلیه، اما نه همه داروهای مناسب هستند، بنابراین توجه به داروهایی که شما را انتخاب نمایید. شما بهتر است خودتان آن را استفاده نمی کند، چرا که حتی داروهای مناسب می توانید کلیه ها آسیب برساند، اگر شما در جهت اشتباه عمل می کنند.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با asya.yue@mail.ru الکترونیکی ارسال و یا اضافه کردن VC من (ها Asya یو). ما به شما پاسخ در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,طب چینی,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: